Juicefasta

Gudars skymning, idag ska jag börja juicefasta. Serious buisness. Kommer vara solskenet i livet de kommande sju dagarna, men jag kommer förhoppningsvis må väldigt bra efteråt. Let's kick it, 6 juicer om dagen. 
 
I övrigt är jag lite sadface panda just nu. Av okända anledningar och vissa kända anledningar. Måste vända på livet lite, tror jag, känns som att jag hamnat i en svacka. Så ska börja med detta och sen får vi se. Nu ska jag ringa och skälla ut Mio i Kungens Kurva. Beställde ett bord där 30 november, skulle komma vecka 6. Efter att inte ha hört nåt under hela vecka 6 ringde VI dem och de sa att det är försenat till vecka 10. Vecka 10 går, hör ingenting, får ringa igen och de säger att det är försenat till vecka 11. Vecka 11 dansar vi samma dans igen, de säger vecka 12. Nu har vecka 12 snart gått och vi har inte hört något. Hur jävla värdelös jävla service är detta? Inte ens en ursäkt har vi fått och det sjukaste är att det är vi som fått höra av oss varje gång och först då fått veta att det är försenat, inte en enda gång har de hört av sig ens. Jag ska ha kompensation om det så är det sista jag gör, är snart 2 månader sent och vi beställde för nästan ett halvår sen. Fredriks syster är i samma situation med en säng de beställt. Aldrig mer Mio, säger jag bara. Värdelösa jävla skräpfirma.
Allmänt | |
Upp